صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد حماس: دل‌های ما با ملت برادرمان، ایران است تیم‌های تجسس ارتش به محل سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند دستور فوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح | از کلیه امکانات استفاده کنید وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رد شد جستجو‌ها در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ادامه دارد آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس‌جمهور در فرودگاه تبریز
سرخط خبرها

استقرار ۲۸ شعبه اخذ رأی سیار در کلات | ۲۷ هزار نفر در کلات واجد شرایط رأی‌دادن هستند + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۶۶۸۳
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
استقرار ۲۸ شعبه اخذ رأی سیار در کلات | ۲۷ هزار نفر در کلات واجد شرایط رأی‌دادن هستند + فیلم
فرماندار کلات از آخرین اخبار انتخاباتی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صلاحی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی درخصوص آخرین اخبار دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مشهدوکلات اظهار کرد: در سطح شهرستان کلات، از ۴۴شعبه اخذ رأی ۲۸شعبه اخذ رأی سیار با خط‌سیر مشخص در مناطق عشایری و مرزی و روستایی پراکنده شده است و آمادگی انتخابات را داریم. ۱۶شعبه ثابت شهری و روستایی نیز مستقر هستند.

وی افزود: در انتخابات، تخلفات انتخاباتی انگشت‌شمار داشتیم که تذکر داده شد، اما جرائم انتخاباتی نداشتیم.

فرماندار کلات با بیان اینکه با توجه به اینکه در انتخابات دور اول باوجود شرایط جوی سخت، بارندگی شدید و برف سنگین مشارکت مردم قابل‌توجه و افتخارآمیز بود و بیش از ۵۳ درصد مشارکت داشتند، گفت: قطعاً برودت و سختی هوا تأثیرگذار بود، اما مردم کلات مشارکت بالایی داشتند و در مرحله دوم حداکثر حضور مردم را خواهیم داشت.

صلاحی ادامه داد: درصدد تجلی چهار مؤلفه موردتأکید رهبری شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، جلسات متعددی در کارگروه رسانه، اطلاع‌رسانی، تبیین، آموزش و... برگزار شد، قرارگاهی ذیل ستاد انتخابات پشتیبانی انتخابات تشکیل شد که در این قرارگاه برای دسترسی مردم به شعب، ارتباطات، مخابرات و... کارگروه‌های قوی ایجاد کردیم تا بتوانیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: جمعیت کلات ۴۰ هزار نفر است که ۲۷ هزار نفر از آن واجد شرایط رأی‌دادن هستند. شهرستان کلات که یک منطقه گردشگری است، در روز انتخابات شرایط بحرانی، وضعیت نارنجی سیل و بارندگی را خواهد داشت.

فرماندار کلات با اشاره به استقرار صندوق‌های سیار در تفرجگاه‌های کلات گفت: امیدواریم مشارکت حداکثری بار دیگر در روز جمعه رقم بخورد. در مرحله دوم انتخابات ظاهراً شرایط جوی دور اول انتخابات تکرار شود و هشدار نارنجی و پیش‌بینی بارندگی شدید ۳۰ میلی‌متر گزارش شده است؛ لذا با توجه به اینکه برخی محور‌های کلات خاکی هستند تدابیر لازم در مدیریت بحران و آمادگی لازم انجام شده است. همه دهیاری‌ها و تمامی امکانات شهرستان بسیج شده‌اند تا انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->